فروش انواع پیجر با بهترین کیفیت

خرید و فروش پیجرهای مختلف با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

فروش انواع پیجر با بهترین کیفیت

خرید و فروش پیجرهای مختلف با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

غذاخوری در حال انتخاب برنامه های انتخابی منوی خود برای گمانه زنی در مورد درخواست است. مک دونالد در تلاش است تا غذای ارزان قیمت را بسیار سریعتر کند.

زنجیره برگر یک ماه پیش 300 میلیون دلار خرید از Dynamic Yield ، پیجر رستوران یک سازمان فناوری شخصی سازی و انتخاب منطقی. این دو سازمان اظهار داشتند که ترتیب اصلی آن در غذاهای ارزان قیمت است. پس از هفت روز ، مک دونالد 3.7 میلیون دلار برای طراح برنامه های متنوع Plexure هزینه کرد.

گمانه زنی ها در رویه بزرگتر مک دونالد جای می گیرد.

سازمان ها می توانند اطلاعات را برای ارتقا travel مسافرت میهمان و انتقال دقیق موقعیت داخلی و یافتن روش پیدا کنند.

امروز با ما در تماس باش

مک دونالد EVP و مدیر مالی کوین اوزان در طی گردهمایی در ماه مارس گفت: "در واقع ، هزینه های نوآوری برای مدتی در سطح قابل توجهی خواهد بود." نوآوری سلاحی جدی است و مک دونالد مشتاق بدست آوردن هزینه است. "ما این هزینه ها را با این دلیل که صرف توسعه تجارت است ، دوست داریم."

بنابراین ، در مکانی نزدیک به ورق زدن برگرها و گشت و گذار در McNuggets ، مک دونالد وارد بازی فناوری شد. معادل آن برای دومینو و استارباکس معتبر است ، جایی که به مشتریان یک پای پیتزای گرم یا یک قهوه با نوآوری ارائه می شود.

"ما این هزینه ها را با این دلیل که صرف توسعه تجارت است ، دوست داریم."

کوین اوزان

پیش نیازها و بخشی از CIO های غذاخوری در اطراف بنیاد داخلی و بیشتر درمورد مقابله مشتری با پیشرفت ها ، سهام و کار در چارچوب های اجرایی ، تجارت اینترنتی ، تجارت اجتماعی ، امنیت سایبری و ادغام و تضمین حرکت متمرکز هستند.

آرون آلن ، متخصص ابتکار و رئیس آرون آلن و همکاران ، متخصصان کافه در سراسر جهان ، در جلسه با CIO Dive گفت: نوآوری رقابت را تقویت می کند و تجارت غذاخوری در حال گسترش "جدایی بین ثروتمندان و فقرا با نوآوری است."

آلن گفت: "سازمان هایی که توانایی مکانیکی دارند ، در مورد مزایای خود یا آنچه" مک دونالد "کانال کار در اطراف تجارت خود را از طریق این پیشرفت ها می خواند" کاملاً جدی هستند.

"کانال" مکانیکی تولید کننده Big Mac را از مخالفت خود جدا می کند و با به دست آوردن سازمان های فن آوری جوان به این محافظت می افزاید.

الزامات جدید CIO

با توجه به گمانه زنی های مک دونالد ، غذاخوری ها به دنبال CIO هایی هستند که تجربه خرید نوآوری های جدید یا خدمت در گروه های خرید را دارند که نیاز به سازش یا تحکیم دارند ، همانطور که آلن می گوید.

همانطور که توسط LinkedIn نشان داده شده است ، Daniel Cherry McDonald's در سراسر جهان پس از 10 سال حضور در خطوط هوایی آمریکا به زنجیره غذایی ارزان قیمت رفت. هنری به عنوان معاون خطوط هوایی آمریکا در زمینه نوآوری و طراحی مشتری از 2012 تا 2017 ، مستقیماً در دوره ادغام قابل توجه آمریکایی در سال 2013 با مسیرهای هواپیمایی ایالات متحده پر شد.

خریدار رویارویی با پیشرفت هایی که غذاخوری ها در حال تحقیق یا استفاده از منابع خود هستند پیجر رستوران نیز به چشم متخصصان خارج از نوآوری نیاز دارد.

یک تجربه بازدید کننده فوق العاده از اتحادیه مداوم اطلاعات ، مشارکت های پیشرفته و مهارت تبلیغات حاصل می شود.

کریستین برتلسن ، CTO ، از تهیه کننده برنامه چهارم کافه و دوستی ، در جلسه ای با CIO Dive گفت: "به احتمال زیاد شما بازدید کننده را درک می کنید ، می توانید غذا را بسیار کم مصرف کنید ، آنها با وجود همه چیز باز می گردند."

متخصصان ارتقا، دهنده ، ایجاد شده در شخصی سازی ، با CIO ها همکاری می کنند تا در فضای رایانه ای با یکدیگر برخورد کنند. هنگامی که کریس اندروز در ماه نوامبر به CIO اصلی پی وی تبدیل شد ، پیشرفت رایانه ای به او سپرده شد و این امر به حق از طرف براندون سولانو ، رئیس تبلیغات و مقام رایانه ای پی وی ، آشکار شد.

"به احتمال زیاد شما بازدید کننده را درک می کنید ، می توانید غذا را بسیار کم مصرف کنید ، آنها با وجود بازگشت همه چیز."

اندروز در جلسه ای با CIO Dive گفت ، حدود 5 سال پیش ، نقطه تلاقی نوآوری و تبلیغات افزایش یافت. "آنچه که مارک ها در حال حاضر به دنبال آن هستند افرادی هستند که هک پیشرفته دارند تا با ارتقا" "برای هموار کردن تجربه همه جانبه کانال" به نیروهای خود متصل شوند.

داشتن یک توافق محکم بین پیشگامان فناوری و تبلیغات باعث کاهش تمرکز فشار می شود که ممکن است مزاحمت ایجاد کند یا تعهدات را درگیر کند. در صورتی که CMO از یک تاجر RFP بخواهد ، CIO نیاز به داشتن یک دولت در آن دارد. درمورد "کنترل دلار" درگیری بود و خطوط بین فناوری و ویترین "مبهم" شد.

گروه های تخصصی بهبود اقلام که شرکا یا سرمایه گذاران را وادار می کنند که به طور همزمان اعتماد کنند و گمانه زنی ها - تقریباً است

به اندازه پیشرفت ها قابل توجه است.

بدون داشتن چنین پرسنل یا توانایی های سازگار ، مشروعیت بخشیدن به فعالیت غذاخوری ها ساده نیست ، مخصوصاً وقتی که هیئت مدیره یک سازمان دقیق نیست.

آلن گفت: تجارت غذاخوری برای مدتی ادامه داد "چطور می توانیم آرام بنشینیم و تماشا کنیم"؟ غذاخوری های تیزبین با ذهنیات ذهنی "این یک سوئیچ حیاتی واقعاً قابل توجه است و تخمین CIO ها را گسترش می دهد."

هیئت مدیره Panera Bread هنوز آماده دیدن سود حاصل از گمانه زنی های فنی سنگین ساخته شده توسط مدیر عامل وقت ران شایچ نبود. برنامه های ابتکاری او به ترک شیخ از سازمان در سال 2010 اضافه شد ، فقط برای بازدید مجدد از عملکرد مدیر عامل در سال 2012.

این همان زمانی بود که پانرا "شانس آنتاگونیست بودن" و "شرط پیشرفت ، استواری ، انتقال" را داشت ، در حالی که غذاخوری های مختلف ، طبق شایچ ، طی جلسه ای در سال 2017 در مورد پول ماد ، پایین می آمدند. شایچ از آن زمان به عنوان مدیرعامل شرکت کرد و در حالی که در هیئت مدیره Panera Bread بود ، به دنبال منافع نزدیک به خانه بود.

آلن گفت: چند سازمان چشم پوشی از نوآوری به عنوان رویکردی برای بهبود سطح وسیع کمک نکرده اند و بلکه "فقط درمورد جونز درمورد مواردی مانند برنامه های فداکاری ، تبلت های کارگری" همگام بوده اند. "

"جالب است که به نظر جالب می رسد درصورتی که یک پیجر داشته باشید که مربوط به دهه 1980 است هنوز استفاده می شود."

آرون آلن

تحت عنوان Shaich ، Panera Bread مدلی "جامع پذیرش پیشرفته و چرخه های عملیاتی بهبود یافته" یا Panera 2.0 را برای به روزرسانی مشارکت مشتری در نوآوری به موقع از سال 2012 ، طبق گزارش سالانه سال 2015 سازمان ، ایجاد کرد.

تا سال 2015 ، 300 بیسترو Panera پس از به صفر رساندن تجارت آنلاین ، حمل و نقل و دریافت ترتیب از طریق ظرفیت های همه کانال ، "به" Panera 2.0 تغییر یافت. این سازمان خاطرنشان کرد: "در حالی که ایده این گمانه زنی ها انتظار دارد که ما قبل از آنکه مزایا را ببینیم ، هزینه هایی را به همراه داشته باشیم ، اما به تدریج در مورد ذوق و شوق انتخابی که انجام می دهیم مثبت هستیم."

در آن مرحله ، هدف Panera ایجاد معاملات با معابر در مواجهه با مشتری ، مشابه وب ، تلفن های همراه و غرفه ها بود. پیجر رستوران قبل از پایان سال 2015 ، 16٪ از معاملات سازمان به استفاده پیشرفته و 23٪ از معاملات در بیسترو به Panera 2.0 تغییر یافت. همانطور که در گزارش سالانه Panera Bread 2016 نشان داده شده است ، در تاریخ 27 دسامبر 2016 ، قبل از اینکه زنجیره سریع سریع شخصی شود ، Panera 2.0 "با ارزش تمام شد".

موفقیت های سریع چیست؟

آلن گفت: "بارگذاری پانرا در ابتدا از اجرای نوآوری های جدید اجتناب می کرد ، زیرا از این وحشت داشت که هنگام ارسال بیش از حد گزاف و منسوخ شود.

آلن گفت ، کافه های کمک کامل "قرار دادن این قرص های دست و پا گیر روی میز" یا چارچوب قدیمی پیجر را در نظر بگیرید. "سخت است که به نظر جالب برسید که یک پیجر داشته باشید که مربوط به دهه 1980 است و هنوز مورد استفاده قرار می گیرد."

غرفه ها ، برنامه های قابل حمل ، تنظیمات همه کانال و وسایل حمل و نقل یک بار ایده های جالبی را ارسال می کردند. انتقال ، یک روش نسبتاً سریع برای دستیابی به نوآوری است که همانطور که Applebees و IHOP ، سریع افزایش می یابد ، گفت: آلن.

آلن گفت: "کافه ها با استفاده از وسایل حمل و نقل مبادله دارند." "آنها اساساً به بازدیدکنندگان نشان می دهند که به آنجا بروند" و از گزینه های حمل و نقل استفاده می کنند.

انتقال در ابتدا فوق العاده است ، زیرا این بدان معناست که سازمانها نیازی به زحمت با سرمایه سنگین یا حدس و گمان چارچوب عظیم ندارند.

اندروز گفت: "گرفتن پول نقد از بازدید کنندگان خود را به همان اندازه تصور کنید که تصور کنید" ، با این حال "به طور کلی نمی توانید رسانه را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما چگونه با شما ارتباط برقرار می کنند."

کریس اندروز

CIO از پی وی

آلن گفت ، کافه ها "اکنون با احسان" Uber Eats و GrubHub ، محلی ها نسبت به فضای حمل و نقل که آن را تغییر داده اند ، هستند.

کافه ها در یک لحظه مشخص سرمایه گذاری مجدد در چارچوب های داخلی هستند و بازدیدکنندگان را به سمت دولت های خود سوق می دهند. با این حال ، توسعه و آشفتگی بدون خطر نیست.

در حالی که نان Panera یکی از اصلی ترین کافه هایی بود که غرفه های آن برای مشتریان قابل دسترسی بود ، اما هنوز هم آزمایش برای سایر غذاخوری های زودگذر است.

اندروز گفت: "برداشتن پول از بازدید کنندگان خود را به همان اندازه تصور کنید که تصور می شود" ، با این حال "به طور کلی نمی توانید رسانه را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما چگونه باید با شما همکاری کنند."

ایجاد نوآوری های داخلی یک خطر است. برخی از آنها برای مقابله با این چالش تمایل بیشتری دارند ، زیرا Domino ، مکانی است که "برای برنامه ریزی برای آینده چشمگیر به نوآوری در داده ها احتیاج دارد" و "از مناطق میز و انبارها چشم پوشی می کند" ، که توسط سایت استخدام فناوری اطلاعات نشان داده شده است.

برتلسن گفت: "پیشرفت در خانه" فقط در مورد یک مأموریت غیر قابل تصور است. پیجر رستوران من باور نکردنی فکر می کنم ، تعداد کمی از مردم جیب های عمیق و درک خوبی برای انجام این کار دارند. "

CIO های معمولی با استعداد برخلاف ترتیب ساخت و ساز ، از فروشندگان کمک می گیرند. دیگری "شما باید در اندازه مک دونالد و حتی آنها باشید

بازیکنانی که در حال توسعه هستند ، به عنوان مک دونالد ، منابعی را برای پیشرفت های انحصاری در نظر گرفته اند که منجر به ارتقاary لحظه ای معاملات و تحقق بازدیدکنندگان می شود ، اما این قابلیت مدیریت یا اطمینان در آینده را تضمین نمی کند.

اند وی ، با پرداخت هزینه های مالی و یا کار کردن در اطراف سازمان ، Pei Wei یک برنامه درخواست اینترنتی کاملاً سفارشی را جایگزین کرد زیرا "شما دو روش فکر دارید."

  • atlas pager