فروش انواع پیجر با بهترین کیفیت

خرید و فروش پیجرهای مختلف با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

فروش انواع پیجر با بهترین کیفیت

خرید و فروش پیجرهای مختلف با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت

  • ۰
  • ۰

آنچه که متخصصان آشپزی مایکل چرنو و دانیل هولزمن هنگام افتتاح غذا با 39 کرسی خود در نیویورک در سال 2010 فروشگاه در سال 2010 به آن نیاز داشتند ، این بود که یک محله قابل قبول برای پیجر رستورانی ایجاد کنند. چه شد؟ یک خط 650 نفری که در یخ فوریه نگه داشته می شود. چرنوو می گوید: "فروشگاه کیت وبال یک ضربه واقعی بود ، و این یک چیز عجیب و غریب بود:" مردم محلی نمی خواستند اینگونه تحمل کنند. " برای خوشحال کردن همسایگان گرسنه ، او رهبران شماره تلفن را گرفت و هنگام تهیه سفره با مردم تماس گرفت. این چیدمان هنوز کار بی فایده بود و نیکوکاران را از اذیت میزبانان یا جشن گرفتن جای دیگر محافظت نمی کرد.

در آن مرحله ، در پاییز سال 2011 ، چرنو از وسو آدامز ، مبدأ و اریک مهندس ، مهندس ، سرماخوردگی در مورد برنامه ای که پیشرانش می کردند ، گرفت. این اجازه را به خانمها می دهد تا نام و شماره مشتری را در iPad یا PC وارد کنند ، که در آن زمان با تهیه یک جدول ، کتاب ارسال می شود. پس از دریافت پیام ، کافی شاپ قریب الوقوع می تواند به کافه برگردد یا واکنش نشان دهد که او دیدگاه خود را تغییر داده است. این دقیقاً همان چیزی بود که چرنو به آن نیاز داشت. او پیوست ، و در طی یک ماه ، راهپیمایی جایی در حدود 30 درصد بود.

پیجر کارخانه به دلیل مکث هایش باورنکردنی است. ما روز شنبه 10 موسسه ساحل شرقی را در مکانی در محدوده 8 و 9 بعد از ظهر فراخوانی کردیم. برای جمع کردن چهار تنگ ، آویزان را بررسی کنید.

برنامه اصلی نگه داشتن پیجر رستورانی بازار نبود. حتی اولین چرنوو نبود که تحقیق شود. بیش از دوازده مورد وجود دارد ، تأکید بر درجه ای که سیستم نگه داشتن قوی برای ساخت و سازهای تجدید بنیادی اساسی است. ریچارد لارسون ، مربی می گوید: "آمریکایی ها نشستن با نشستن در کنار هم را مقایسه می کنند." استفاده از رزرو یک روش قدیمی از تابلو استفاده از قدمت است و پیگرهای ارتعاشی به دلیل ظاهر شدن در دهه به خوبی شناخته شده اند که در سال 2009 ، تهیه کننده چارچوب مکان های خرده فروشی eatery ، مایکروسافت را به دست آورد ، بزرگترین سازنده آنها ، برای یک کلیت کشف نشده با این وجود ، چارچوب های مبتنی بر کاربرد ، ظاهراً بهترین ترتیب هنوز است ، در نتیجه توانایی آنها برای نگه داشتن آموزش و پرورش سازمانها و در عین حال باعث می شود افراد نشسته و محکم برای اداره احساس نکنند که واقعاً متوقف شده باشند.

داشتن یک ریخت و پاش یک چیز عجیب و غریب برای هر نوع غذا است ، پیجر رستوران اما با این وجود که چرنوو شاهد این امر خواهد بود ، دائماً چیزی نیست که ارزش تشکر از آن را داشته باشد. مکث می کند و گروه برای مسافت طولانی پراکنده می شوند. با توجه به این واقعیت که استراتژی های رزرواسیون در حال باد کردن است ، با توجه به این واقعیت که اگر یک کافه جلوی کارت تحسین را بگیرد ، می تواند پول خود را از دست بدهد. چارچوب های پیجر رستورانی به انجمن کمک می کنند اما واحدهای گران قیمت هرکدام حدود 50 دلار قیمت دارند و افراد به طور مرتب با آنها ترک می کنند - و محدوده محدودی دارند. دیوید گوردون ، از زنجیره کارخانه ماندگار با ماندگاری در کارخانه کیک پنیر می گوید: "ما در یک مرکز خرید قرار داریم و افراد را برای پیاده روی می خواهیم تا از مکث استفاده کنند." "به هر شکلی که ممکن است ، ما نیاز به تکرار کننده هایی برای مشتری ها داریم تا بتوانند پیجر را بردارند."

شرکت اطلس پیجر چارچوب های برنامه را نگه دارید و از این تأیید سرچشمه گرفته ایم که هرکس در حال حاضر دارای صفحه مخصوص تلفن خود است که محدود به اجرا نیست و می تواند داده های گنجانده شده را ارائه دهد. تعداد زیادی از برنامه های کاربردی روی تجارت دولت متمرکز شده اند که شانس زیادی را به شما می دهد: اداره رزرواسیون آنلاین با تنظیمات خود در سال 2013 با بیش از 100 کافه در سال 1398 میلیون دلار ساخته است پیجر در رستوران و بازار آن محدود به پایه هایی است که رزرو می کنند. .

درباره همه برنامه های نگه داشته شده ، دو برجسته را به اشتراک می گذاریم: آنها هنگام تهیه جداول ، پیام های فوری ارسال می کنند ، و از طریق یک برنامه یا مشتری وب به نمایندگی مداوم از خط مجازی می پردازند تا مشتری بتواند درک کند که چقدر عقب مانده اند. لارسون توضیح می دهد: "اشتیاق یک عامل عظیم در تصمیم گیری در مورد مکث است." "در صورتی که شخصی امیدوار باشد 15 دقیقه طول بکشد و تا 30 دقیقه برسد ، عصبانی می شود. در صورتی که می داند در کجا ایستاده است ، وی مجبور به ماندن خواهد شد."

برنامه های کاربردی خود را با گذر از این ظرفیت های اساسی ، خود را با مجموعه ای از نکات برجسته و برنامه های عملیاتی جدا می کند. چند سازمان در مرکز توجه هشدار محتوا قرار دارند. ، به همان روشی که سایر برنامه های مختلف ، پیجرهای رستورانی از استفاده می کند ، مرحله ای که شماره تلفن را می فروشد و تماس و پیام رسانی IP را تشویق می کند. برای هر یک از مشتریان خود و پس از آن یک شماره خریداری می کند

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • atlas pager

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی